środa, 18 grudnia 2013

Makijaż Ślubny 2013 - Ola


Witajcie!

Wstępem dzisiejszego posta chciałam zapowiedzieć, że jeszcze dzisiaj bądź jutro pojawi się recenzja nowych podkładów i korektorów Make Up Atelier Paris.

A tymczasem chciałam Wam zaprezentować kolejną piękną a zarazem skromną i subtelną Panią Młodą, którą miałam przyjemność przygotowywać do ślubu.
Ola postawiła na naturalność w makijażu, pozwalając sobie na odrobinę szaleństwa w postaci delikatnej kreski eyelinerem oraz doklejania kępek sztucznych rzęs



wtorek, 10 grudnia 2013

Zimowo - fashionowo - biżuteryjna sesja z Anią


Witam Was bardzo serdecznie!

Po chwilowej przerwie, będąc w trakcie testowania nowości firmy Make Up Atelier Paris TUTAJ,
o czym niebawem
pojawiam się by wraz z modelką Anią Wyderką i fotografem Piotrem Kogut
wprowadzić nieco zimowy nastrój, ale nie tylko zimowy...
 
https://www.facebook.com/BECAPRI.MAKIJAZ

https://www.facebook.com/BECAPRI.MAKIJAZ

poniedziałek, 2 grudnia 2013

Studio BECAPRI - Iga


Witajcie Kochani!

Mam kilka zaległych zdjęć i sesji do prezentacji a czasu coraz mniej, tym bardziej, że w sezonie zimowym postanowiłam wrócić do swojego studia i wcielić się czasami w rolę fotografa.
Wspomnienia dawnych czasów wróciły ;-) mam nadzieję, że z jeszcze lepszym efektem.

Dziś na tapetę wrzucę tę oto piękną dziewczynę o niebywałej urodzie, która ma w sobie bardzo dużo ciepła i ogromne serce. Urzekła mnie swoim niezwykłym charakterem. 
Oto Iga :-*

https://www.facebook.com/BECAPRI.MAKIJAZ

piątek, 29 listopada 2013

Zapowiedź nowości Make Up Atelier Paris!!!


Witajcie Kochane!

Jak zapewne wiecie na stronie FOLARONI pojawiło się troszkę nowości.


Dzięki współpracy z jedynym w Polsce dystrybutorem kosmetyków Make Up Atelier Paris - Folaroni.com, jestem jednym ze szczęśliwców, którzy mogą przetestować te nowości na własnej skórze. To dla mnie ogromna przyjemność, tym bardziej że nie testuję byle czego.
Firma Make Up Atelier Paris jest jedną z najlepszych marek wiodących na rynku kosmetycznym. 
Uwielbiam na tych kosmetykach pracować i do tego są niesamowicie trwałe.
A moje klientki ślubne i okazjonalne są tego najlepszym przykładem.

Mam nadzieję, że szybciutko będę mogła podzielić się z Wami moimi wrażeniami na temat tych nowości.
Od dzisiaj zaczynam testowanie...

Pozdrawiam Was cieplutko ;-)




piątek, 22 listopada 2013

Wspomnień czas I ;-)


Witajcie!

Zakładając tego bloga obiecywałam sobie, że kiedyś uzupełnię go o zdjęcia z czasów, kiedy bloga nie miałam.

Ostatnio musiałam zmodernizować swój komputer, który był tak zapchany, że już ledwo dawał radę, a ja przy tym dostawałam białej gorączki.
Tego typu sytuacje zmuszają do przeglądów dysków twardych, aby przed formatem nie utracić czegoś ważnego.
Tym sposobem można powiedzieć, wzięło mnie na wspomnienia i postanowiłam, że spełnię swoją obietnicę.


Dziś na tapecie Daria ;-)

piątek, 15 listopada 2013

Makijaż Ślubny 2013 - Magdalena


Witajcie!

Jak ja uwielbiam takie dni!!!

Dziś kolejna niespodzianka od przesympatycznej Pani Fotograf  Wioli Kawulak [KLIK]
która przesłała mi te oto piękne zdjęcia z przygotowań do ślubu fantastycznej Panny Młodej Magdaleny z Czeladzi


czwartek, 14 listopada 2013

środa, 13 listopada 2013

Makijaż Ślubny 2013 - Agnieszka

Witajcie!

W ostatnim poście wspomniałam Wam o niespodziance jaką zrobila mi Pani Fotograf Joanna Nowak przesyłając zdjęcia z przygotowań ślubnych zaległych oraz aktualnych...

Dziś przedstawię piękną Pannę Młodą Agnieszkę,
która zdecydowała się na naturalne wycieniowanie oka z mocnym zaakcentowaniem czarnej kreski.
Taki makijaż pięknie komponował sie z typem urody Agnieszki.
Wyglądała w tym dniu naprawdę przepięknie!


poniedziałek, 11 listopada 2013

Makijaż Ślubny 2011 - Justyna


Witajcie!!!

Dzisiaj zrobiła mi przewspaniałą niespodziankę Pani Fotograf Joanna Nowak
przesyłając zdjęcia z przygotowań ślubnych Justyny z 2011roku.

Sporo czekałam ale przede wszystkim warto było!
Dziękuję!!!



poniedziałek, 4 listopada 2013

Makijaż Ślubny 2013 - Magdalena


Jest mi niezmiernie miło, gdy wśród nowych wiadomości mailowych, 
otrzymuję jeszcze zdjęcia od Panien Młodych tego sezonu.

Dziś otrzymałam kolejne wspaniałe zdjęcia od Pani Magdy (imienniczki mojej córci!)


sobota, 2 listopada 2013

TĘCZA i Fioletowe Rękawiczki



Witajcie Dziewczyny a może nawet Chłopaki!!! ;-)

Ostatnio miałam niezwykłą okazję uczestniczyć przy ciekawym projekcie, 
zainspirowanym z jakiegoś czasopisma.


Fotograf: Piotr Kogut
Modelka: Ewelina S.

poniedziałek, 28 października 2013

Zakupowo w MAC Cosmetics


Witajcie!

Dziś będzie post poświęcony moim małym zakupom, czyli troszkę od chwalipięty ;-)



Już od dłuższego czasu myślami jestem nad zmianą podkładów do makijaży ślubnych, wieczorowych i okolicznościowych oraz fotograficznych, przy których nie mogę uczestniczyć. 

Do tej pory używałam podkładów takich firm jak: Revlon, Max Factor, a w chwili obecnej używam  Make Up Atelier Paris.
Podkłady MAP są trwałe, wodoodporne, można nimi umiejętnie stopniować krycie bez uczucia maski. Świetnie sprawdzają się na cerach dobrze nawilżonych. Jednak czasami potrafią robić niespodzianki u Pań z cerą suchą, wówczas stosunkowo mocno zaznaczają wcześniej niewidoczne suche skórki. Oczywiście taką sytuację można poratować nakładając wcześniej sporą ilość bazy nawilżającej i pozostawiając ją do całkowitego wchłonięcia. 

Pomimo mojego ogólnego zadowolenia z podkładów MAP, postanowiłam poszukać czegoś innego, może uda mi się znaleźć coś "lepszego"?

Tak też padło wstępnie na MACa Studio Fix (w planach kolejne firmy, by mieć porównanie).
Na razie zakupiłam 2 odcienie, które zamierzam mieszać w celu uzyskania pożądanego odcienia. Korzystając z okazji zakupiłam także 2 róże, tzn jeden róż i jeden bronzer oraz 2 paletki nowego typu.


Nowe paletki MACa są teraz rewelacyjne głównie dzięki przezroczystej wierzchniej części. Przy paletkach starego typu nie było widać jakie cienie mamy w środku, chyba że były jakoś opisane. 
W nowych paletkach separatory są wyjmowane, a nawet kupując paletkę, mamy oddzielnie zapakowany separator, oddzielnie paletkę. W starym typie jeśli ktoś nie chciał mieć separatora, by zmieścić więcej cieni do jednej paletki (jak ja!!!), zmuszony był separator wyłamać niestety.
Jak dla mnie jedynym minusem tych nowych paletek jest to, że nie są już tak fajnie cienkie, jak poprzedniczki, no i obawiam się, że ich błyszcząca faktura nie będzie praktyczna w użytkowaniu...

Najbardziej jestem ciekawa podkładów. Od jutra rozpoczynam testowania. Myślę, że za jakiś czas co nieco napiszę. Na razie na pierwszy rzut mogę tylko powiedzieć, że konsystencję mają bardzo zbliżoną do nowych Revlonów (używam ich na codzień), ale o tym też innym razem.

 






czwartek, 24 października 2013

Makijaż do fotografii czarno - białej


Witajcie!!!

dzisiejszy post postanowiłam poświęcić makijażowi do fotografii czarno - białej i postaram się odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania w tym temacie. M.in.
jakie są zasady?
na czym najbardziej się skupić?
jakie kosmetyki najbezpieczniej wykorzystać?

Fotografia: Bartek NinoVeron 
Modelka: Ewa Pasternak


wtorek, 15 października 2013

piątek, 11 października 2013

Makijaż Ślubny 2013 - Magdalena


Witajcie Dziewczyny!

Przychodzę dziś do Was z nowościami ślubnymi.
Kolejna przepiękna Pani Młoda obdarowała mnie cudnymi zdjęciami z przygotowań i pleneru, na który wykonałam makijaż w innym dniu.

Oto przepiękna Pani Magda (imienniczka mojej córci)

środa, 9 października 2013

Makijaż Ślubny - Mia Bytom Atelier Ślubno - Taneczne


Witajcie Dziewczyny!

Jakiś czas temu miałam znów przyjemność spotkać się z naszą stałą ukochaną ekipą
fotografem: Piotr Kogut
projektantką: Joasią Cupriak (Mia Bytom)
oraz modelkami:
Anią 
 i
Mają

czwartek, 3 października 2013

Makijaż Ślubny 2013 - BECAPRI

Witajcie!!!

Mam nieco zaległości w blogowaniu
ale powolutku zamierzam je nadrobić

W ciągu dnia nieco ciężej siąść do komputera, gdyż moje Słoneczko już powolutku stawia pierwsze kroki i muszę pilnować, by ilość nabitych guzów ograniczyć do niezbędnego minimum ;-)

Dziś pragnę przedstawić moją najodważniejszą w tym sezonie Pannę Młodą

czwartek, 26 września 2013

środa, 11 września 2013

Nina - sesja u Piotra


Czekając na cieplutkie nowości z wczorajszego dnia od Piotra
i wykorzystując czas drzemki Magdusi
robię porządki w kompie
tak sobie przegrzebuję stosy folderów ze zdjęciami

i znalazłam kolejną zaległość...

mianowicie plenerową sesję z piękną Niną

niedziela, 8 września 2013

Paletka pomadek i kremowych podkładów - DEPOTOWANIE - krok po kroku

Witajcie!

Postanowiłam opisać sposób w jaki można przenieść dużą ilość pomadek w jedno niewielkie pudełeczko, czyli  do pustej paletki pomadek  i kremowych podkładów.


sobota, 7 września 2013

Ania - sesja u Piotra


Anię przedstawiałam Wam już  TUTAJ i TUTAJ
razem wzięłyśmy udział w konkursie makijażowym, w  którym udało nam się zająć III miejsce

Kolejną sesję z Anią wykonaliśmy w plenerze
Uroda Ani jest niesamowita!!! do tego niezwykle miła, sympatyczna i pozytywnie skromna dziewczyna!
Osobiście ją uwielbiam!!!


piątek, 6 września 2013

Magdalena - sesja u Piotra

Jak wspomniałam w ostatnim poście... były trzy piękne modelki...

przyszedł więc czas na odsłonę Magdaleny Jakubas
którą fotografował Piotr Kogut

modelka o niezwykłym darze do pozowania
mało, że zgrabna i piękna to jeszcze taka gracja z niej wychodzi przed obiektywem, że WOW!!!

wtorek, 27 sierpnia 2013

Aneta - sesja u Piotra


Ostatnio z moim ulubionym i wspaniałym fotografem Piotrem Kogut
mieliśmy nieco pracy makijażowo- fotograficznej
gdyż zawitały u nas trzy wspaniałe dziewczyny.

Dzisiejszy post poświęcę Anecie Trześniewskiej

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Panna Spec i Ania Piłat


Chwilę mnie nie było na blogu a tu tyle zaległości się pojawiło, że hoho
Dzisiejszy post miał być inny, ale przeglądając swoje foldery ze zdjęciami, przypomniało mi się, 
że bardzo dawno, tzn chyba ponad rok temu, bo pamiętam, że na tej sesji byłam jeszcze z brzuszkiem
a moja córcia już za 2 tygodnie kończy roczek ;-)
nie wiem kiedy to zleciało!!!

wtorek, 30 lipca 2013

Pistacja na Lazurowym Wybrzeżu - makijaż dla odważnych na każdą okazję

Witajcie!

W tym poście chciałam "pochwalić się" 
zdobyciem III miejsca w konkursie 
organizowanym przez Pijalnię Czekolady i Kawy Mount Blanc


który prezentowałam TUTAJ

Pierwszy raz w życiu wzięłam udział w konkursie makijażowym
zdobycie III miejsca to dla mnie przeogromny zaszczyt!!!

tyle słowem wstępu...

W dalszej części spotkania się z modelką Anią postanowiłyśmy powyższy makijaż nieco zmodyfikować...


poniedziałek, 29 lipca 2013

Makijaż Ślubny 2013


Witajcie Dziewczyny!

Dziś kolejna porcja wspaniałych zdjęć nadesłanych przez Panią Młodą
Aneta postawiła na mocniejszy makijaż z konkretną nutką złota
harmonizowało to idealnie z jej typem urody
zobaczcie sami i oceńcie... ;-)

niedziela, 14 lipca 2013

wtorek, 28 maja 2013

SLEEK MakeUp - recenzja


Słowem wstępu chciałam podzielić się z Wami moją opinią o cieniach SLEEK MakeUp...

Bardzo długo stałam oporem przed nabyciem tych cieni, pomimo ich pozytywnych opinii.
Wydawało mi się, że te opinie są adekwatne do ceny, ale grubo się pomyliłam.
Cena 1 paletki to 32,90zł a jakość na bardzo wysokim poziomie.
Cienie bardzo dobrze napigmentowane, pozwalające na łatwą i przyjemną aplikację, bardzo dobrze się rozprowadzają, blendują. No powiem Wam, że już po pierwszym wypróbowaniu ich na sobie byłam w szoku... 

Na innych blogach, można znaleźć opinię, że się osypują... no ja z tym nie zgodzę się, gdyż mnie się nie osypały ani razu, ale przypuszczam, iż jest to kwestia samej aplikacji. Ja macham pędzelkiem częściej aplikując mniej kosmetyku...
Bardzo cieszy mnie to, iż każdy cień ma swoją indywidualną nazwę, a paletki są cienkie, zgrabne i wyposażone w lusterko oraz aplikator.

Aby przenieść się do sklepu ALLEDROGERIA, bezpośrednio do prezentowanych kosmetyków, wystarczy kliknąć w zdjęcie.

Pierwsza z nich to SLEEK MakeUp
PPQ Shangi-La i-Divine Respect Palette


SLEEK MakeUp cz.1 - Dalia + VIDEO TUTORIAL



Witajcie Dziewczyny!

Dziś chciałabym zaprezentować Wam makijaż wykonany cieniami SLEEK MakeUp.
TUTAJ wspomniałam o posiadanych przeze mnie paletkach, które poszły w ruch na plenerowej sesji zdjęciowej z udziałem:
oraz pięknej i wspaniałej
Modelki: Dalia Malara

sobota, 11 maja 2013

Makijaż Ślubny 2013 BECAPRI


Witajcie Dziewczyny!

Sezon ślubny rozkręca się coraz mocniej...
a ja już stałam się szczęśliwą posiadaczką świeżutkich zdjęć pięknej Panny Młodej

i to dosłownie w kilka dni po ślubie

to przede wszystkim zasługa Foto Affeto
klikając w dowolne zdjęcie można przenieść się na stronę Fotografa
Zapraszam!!!



sobota, 27 kwietnia 2013

Backstage z sesji z Weroniką


Kilka postów wcześniej prezentowałam Wam moją plenerową sesję z Weroniką, dokładnie TUTAJ

Dzisiaj chciałam dołączyć kilka zdjęć "od kuchni", które otrzymałam z delikatnym opóźnieniem z powodu zapchania skrzynki mailowej...

Zapraszam...
na malowanko w samochodzie ;-)


środa, 24 kwietnia 2013

Sleek MakeUp - ZAPOWIEDŹ


Witajcie Dziewczyny!!!

Dziś chciałam zapowiedzieć Wam nowego posta, który zostanie poświęcony paletkom Sleek MakeUP.





Dzięki współpracy ze sklepem ALLEDROGERIA 
mam także przyjemność zrecenzować dla Was cienie oraz róże.

Zapraszam do obserwowania ;-)