czwartek, 26 września 2013

Makijaż Ślubny 2013 - BECAPRI

Witajcie!!!

Sezon Ślubny 2013 powolutku dobiega końca
a ja chciałam przedstawić jedną z pięknych Panien Młodych
z którą po trudach udało mi się spotkać
 


Przedstawiam Wam piękną blondynkę Anię

W tym dniu postawiłyśmy na delikatny złoto brązowy makijaż, ze szczególnym uwzględnieniem mocno wytuszowanych rzęs; zdecydowałyśmy się także na doklejanie kępek sztucznych rzęs;
Najważniejszym zadaniem dla mnie było zastosowanie kamuflaży Kryolan, w celu zakrycia posłonecznych brązowych plam na twarzy - wyszło idealnie bez efektu maski i co najważniejsze, kamuflaż przetrwał całą zabawę mimo wysokich temperatur

Boziu! Nie patrzcie na moje włosy... nie dość, że wtedy był nieziemski upał, to jeszcze były w fazie odrastania po ogromnej stracie pociążowej ;-) na szczęście to już przeszłość!!!












Uwielbiam zdjęcia moich akcesoriów makijażowych ;-) Dziękuję Fotografowi ;-)









3 komentarze:

  1. O matko jak ślicznie!
    Ja także lubię zdjęcia swoich rzeczy, zawsze się śmieję że to sesja dla kuferka:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Trafne określenie z tą sesją dla kuferka ;-) hihi

      Usuń
  2. no zdjęcia do portfolio kuferka hihihi :) też takie posiadam :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.