czwartek, 3 października 2013

Makijaż Ślubny 2013 - BECAPRI

Witajcie!!!

Mam nieco zaległości w blogowaniu
ale powolutku zamierzam je nadrobić

W ciągu dnia nieco ciężej siąść do komputera, gdyż moje Słoneczko już powolutku stawia pierwsze kroki i muszę pilnować, by ilość nabitych guzów ograniczyć do niezbędnego minimum ;-)

Dziś pragnę przedstawić moją najodważniejszą w tym sezonie Pannę Młodą



Piękna Pani Dominika zdecydowała się na odważny, mega kolorowy makijaż
podchodziłyśmy do tego makijaż dwa razy podczas próby, w ostateczności decydując się na piękną niebieską kreskę w różowo-fioletowym tle

pędzelki poszły intensywnie w ruch

głównie wykorzystałam cienie pastelowe MAP
pełne skupienie
tuszujemy
wyraz twarzy Panny Młodej mówi sam za siebie ;-)


na koniec utrwalenie makijażu fixerem
.. i jeszcze ostateczne poprawki ust
... resztą zajęła się Pani Świadkowa, którą także miałam przyjemność pomalować w tym dniu
a oto efekt końcowy

 Pragnę także przedstawić Panią Świadkową
która zdecydowała się na delikatny makijaż i wyglądała w nim wspaniale ;-)




I oto kolejne zdjęcie do kuferka ;-)
cudo!!!



 Na zakończenie przesyłam krótki filmik z przygotowań ślubnych
mnie widać w czasie trwania 1:59




Chciałam serdecznie podziękować Pani Dominice za przesłanie wspaniałych zdjęć oraz filmiku
a korzystając z okazji..
życzę Młodej Parze dużo szczęścia i sukcesów zarówno zawodowych jak i prywatnych na 
Nowej Drodze Życia!!!
i do miłego zobaczenia ;-)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.