środa, 9 października 2013

Makijaż Ślubny - Mia Bytom Atelier Ślubno - Taneczne


Witajcie Dziewczyny!

Jakiś czas temu miałam znów przyjemność spotkać się z naszą stałą ukochaną ekipą
fotografem: Piotr Kogut
projektantką: Joasią Cupriak (Mia Bytom)
oraz modelkami:
Anią 
 i
Mają


Korzystając z okazji chciałam zaprezentować przykłady moich ulubionych makijaży ślubnych
Ani zaserwowałam makijaż w odcieniach białego złota, złota, pomarańczowej cegły i brązu, mocniej podkreślając linię rzęs.
Maja zaś wybrała bardziej stonowane odcienie brązu i beżu z delikatnym rozświetleniem wewnętrznych kącików oka, co dodało świeżości spojrzeniu. Tutaj także pozwoliłam sobie na mocniejszy obrys linii rzęs.
Oba makijaże wykonane zostały metodą ołówkową.
Niestety nie było czasu na kręcenie filmiku, co narobił mój ukochany fotograf w postaci mnóstwa zdjęć backstage'owych.







Dzięki temu pozwolę sobie zaprezentować nowe nabytki, bez których dzisiaj nie wyobrażam sobie pracy. To bardzo ułatwia, pozwala oszczędzić miejsce w torbie/kufrze dla wizażysty.
Dzięki współpracy z jedną z zagranicznych firm, udało mi się nabyć kilka nowych pędzli do makijażu. Opowiem o tym w innym poście, ponieważ jest co pisać... firma nie jest znana w Polsce, ale jest znana w innych krajach i używana przez wizażystów.
Słowem wstępu na ten temat powiem tylko tyle:
miałam swoich foworytów wśród pędzli Sigma i Kozłowski oraz Kryolan - uważałam, że te firmy stosują najlepsze, najmiększe włosie...
Teraz muszę zmienić zdanie... niestety tak nie jest!







A teraz najważniejszy temat posta...
piękne suknie ślubne kolekcji MIA Bytom













oraz wielbiona przez fotografa i nie tylko suknia wieczorowa






Już niedługo kolejne nowości!!!

Zapraszam!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.