piątek, 29 listopada 2013

Zapowiedź nowości Make Up Atelier Paris!!!


Witajcie Kochane!

Jak zapewne wiecie na stronie FOLARONI pojawiło się troszkę nowości.


Dzięki współpracy z jedynym w Polsce dystrybutorem kosmetyków Make Up Atelier Paris - Folaroni.com, jestem jednym ze szczęśliwców, którzy mogą przetestować te nowości na własnej skórze. To dla mnie ogromna przyjemność, tym bardziej że nie testuję byle czego.
Firma Make Up Atelier Paris jest jedną z najlepszych marek wiodących na rynku kosmetycznym. 
Uwielbiam na tych kosmetykach pracować i do tego są niesamowicie trwałe.
A moje klientki ślubne i okazjonalne są tego najlepszym przykładem.

Mam nadzieję, że szybciutko będę mogła podzielić się z Wami moimi wrażeniami na temat tych nowości.
Od dzisiaj zaczynam testowanie...

Pozdrawiam Was cieplutko ;-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.