poniedziałek, 1 lipca 2013

Makijaż Okazjonalny ELEGANCE + VIDEO tutorial


Witam Wszystkich!!!





Dziś chciałam Wam przedstawić 2 makijaże, które miałam przyjemność wykonać na jednej z ostatnich sesji zdjęciowych.
Fotografował oczywiście Piotr Kogut, 
Pozowała Aneta, którą już mieliście okazję poznać TUTAJ

Ponieważ czas pozwolił, wykonałam najpierw makijaż, który nadaje się na każdą okazję, zarówno do eleganckiej sukni wieczorowej jak i na imprezę, a nawet na sportowy spacer ;-)







Drugi makijaż powstał dzięki pęczkowi róż, które Aneta przytargała ze sobą na sesję ;-)
Wykorzystałam tutaj farbki wodne...






Odrobina backstage'u...




















A na koniec jak zwykle króciutki filmik z tego jak powstawał pierwszy makijaż...
Nast razem zapewne będzie tego więcej, ale bateria w kamerze rozładowała się...

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.