środa, 3 lipca 2013

Makijaż w turkusach i LaCordi Eyeliner


Witajcie!




Dziś przychodzę z nowościami makijażowymi, które powstały dzięki doczekaniu się upragnionych kredek LaCordi Eyeliner.
Musiałam nieco na nie poczekać ale już są...

Są to kredki, które najczęściej stosuje się przy makijażach metodą kredkową - świetnie się sprawdzają.
Zapewne kiedyś poświęcę im oddzielny post, gdyż zanim udało mi się je zdobyć, uzbierałam niezłą kolekcję innych kredek do oczu...

W sesji uczestniczyła Kasia Waldera
Fotografia ja
Makijaż ja
Niebawem pojawi się także filmik jak makijaż powstawał




A oto moje małe nabytki, na które czekałam i czekałam, ale się doczekałam
i dzięki którym powstał ten oto makijaż ;-)






Niebawem pojawią się zdjęcia z backstage'a oraz filmik video...







2 komentarze:

  1. makijarz masterszyk. Super!! :) Jest robiony tylko kredka? Napisz cos wiecej o kredkach. Mozna je kupic gdzie Polsce?
    Pozdrawiam, Dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Makijaż robiony głównie kredką, na którą nakładane są cienie. Niestety w Polsce te kredki nie są dostępne. Ja sprowadzić je musiałam z zagranicy. ale na dniach pojawi się filmik ;-) Pozdrawiam!!!

      Usuń

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.