wtorek, 28 maja 2013

SLEEK MakeUp cz.1 - Dalia + VIDEO TUTORIAL



Witajcie Dziewczyny!

Dziś chciałabym zaprezentować Wam makijaż wykonany cieniami SLEEK MakeUp.
TUTAJ wspomniałam o posiadanych przeze mnie paletkach, które poszły w ruch na plenerowej sesji zdjęciowej z udziałem:
oraz pięknej i wspaniałej
Modelki: Dalia Malara

Do wykonania tego makijażu wykorzystałam posiadane 3 paletki cieni SLEEK MakeUp
RESPECT, MATTE V2 oraz GLORY
i paletkę SLEEK Face Form ( do konturowania rysów twarzy)
 
Zapraszam do sklepu ALLEGROGERIA

Zarówno efekty wspaniałej sesji oraz recenzję kosmetyków SLEEK chciałam ująć w jednym poście, ale stwierdziłam, że będzie tego za dużo, będzie nudno i chaotycznie, dlatego też postanowiłam to rozdzielić...

Zainteresowane osoby zapraszam więc do NOWEGO WPISU...

Pozostałe efekty pierwszej części sesji...








 Mój ulubiony BACKSTAGE








ZAPRASZAM TAKŻE DO OBEJRZENIA FILMIKU
gdzie można zobaczyć jak powstawał prezentowany makijaż krok po kroku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.