wtorek, 28 maja 2013

SLEEK MakeUp - recenzja


Słowem wstępu chciałam podzielić się z Wami moją opinią o cieniach SLEEK MakeUp...

Bardzo długo stałam oporem przed nabyciem tych cieni, pomimo ich pozytywnych opinii.
Wydawało mi się, że te opinie są adekwatne do ceny, ale grubo się pomyliłam.
Cena 1 paletki to 32,90zł a jakość na bardzo wysokim poziomie.
Cienie bardzo dobrze napigmentowane, pozwalające na łatwą i przyjemną aplikację, bardzo dobrze się rozprowadzają, blendują. No powiem Wam, że już po pierwszym wypróbowaniu ich na sobie byłam w szoku... 

Na innych blogach, można znaleźć opinię, że się osypują... no ja z tym nie zgodzę się, gdyż mnie się nie osypały ani razu, ale przypuszczam, iż jest to kwestia samej aplikacji. Ja macham pędzelkiem częściej aplikując mniej kosmetyku...
Bardzo cieszy mnie to, iż każdy cień ma swoją indywidualną nazwę, a paletki są cienkie, zgrabne i wyposażone w lusterko oraz aplikator.

Aby przenieść się do sklepu ALLEDROGERIA, bezpośrednio do prezentowanych kosmetyków, wystarczy kliknąć w zdjęcie.

Pierwsza z nich to SLEEK MakeUp
PPQ Shangi-La i-Divine Respect Palette



Zestaw cieni idealny do makijażu dziennego, jak i wieczorowego z przeznaczeniem dla wszystkich kolorów oczu.
Paletka zawiera 4 cienie perłowe i 8 matowych.

Kolory od lewej...

górny rząd:
GLADYS WHITE
JAMES BROWN
SHALAMAR
COUNT BASI BEIGE
ARETHA ORANGE
OTIS RED

dolny rząd:
ROBERTA BLACK
VANDELLAS
CAMEO CREAM
MOTOWN MINK
O'JAYS
NEW JACK PINK



Druga paletka to SLEEK Make Up
Ultra Matte i-Divine V2 Darks
 


 Paletka z głównym przeznaczeniem makijażu wieczorowego, ale w zasadzie nie tylko. Zestaw składa się z 12 matowych cieni, których pigmentacja i aplikacja jest niesamowita...
i od lewej...

górny rząd:
ORBIT
INK
HIGHNESS
NOIR
DUNE
PILLOW TALK
dolny rząd:
THUNDER
MAPLE
FLESH
PAPER BAG
VILLAN
FERN



Trzecią paletką jest SLEEK MakeUp
Glory i-Divine Palette


Tutaj już możemy sobie poszaleć z kolorowym makijażem.
Paletka zwiera 2 cienie matowe, 3 metaliczne oraz 7 perłowych
od lewej...

górny rząd:
TUBE
OVERGROUND
BAKERLOO
JUBILEE
PLATFORM
NORTHERN

dolny rząd:
DISTRICT
HAMMERSHMITH AND CITY
PICADILLY
CIRCLE
VICTORIA
CENTRAL

Kolejnym produktem firmy SLEEK MakeUp jest
Face Form
czyli paletka do konturowania twarzy

Bardzo praktyczna paletka. Zawiera w sobie bronzer, rozświetlacz i róż. Ja posiadam zestaw FAIR.
Cena w sklepie Alledrogeria to 44zł.
Bronzer jest w idealnym odcieniu - nie ma w sobie nic pomarańczy, to chłodny naturalny brąz, którego siłę krycia można stopniować w zależności od jasności cery. Nadaje się zarówno dla jasnych jak i ciemnych karnacji.
Rozświetlacz daje bardzo subtelne i naturalne rozświetlenie. Można go stosować na kości policzkowe, pod łuk brwiowy, w wewnętrznym kąciku oka. Przy aplikacji sprawia wrażenie jakby miał w sobie drobniutko zmielony brokat, jednak po roztarciu na skórze już tego nie widać.
Dla mnie, obok Pale Tan z Kryolan, mój ulubieniec.
Róż... wg mnie mało praktyczny kolor jako róż. Za to świetny jako cień do oczu. W paletce kolor wygląda jak delikatna fuksja mieniąca się na złoto. Po roztarciu na skórze i połączeniu tych dwóch kolorów, mamy błyszczącą brzoskwinię. Naprawdę ładny kolor.

Przykładowe makijaże wykonane kosmetykami SLEEK MakeUp

Kliknij w zdjęcie - zobacz jak powstawał ten makijaż

Zobacz jak powstawał ten makijaż





SERDECZNIE ZAPRASZAM!!!

NIEBAWEM DRUGA CZĘŚĆ SESJI...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.