środa, 5 czerwca 2013

SLEEK MakeUp cz.2 - Marta + VIDEO TUTORIAL

Witajcie Dziewczyny!

W poprzednim poście TUTAJ opisywałam makijaż wykonany kosmetykami SLEEK, gdzie madelką była Dalia Malara i wówczas obiecywałam drugą część tej samej sesji.

Oto ona...

 


Tym razem w rolę modelki wcieliła się Marta, którą także mieliście okazję już poznać TUTAJ
wspaniały i zwariowany rudzielec!!!
a makijaż to propozycja również makijażu ślubnego dla odważnych Pań o rudych włosach ;-)

Do wykonania makijażu wykorzystałam paletkę firmy SLEEK MakeUp GLORY,
o której już wspominałam i dość szczegółowo zrecenzowałam TUTAJ

Jak wykonać taki makijaż?
Wystarczy na dole wpisu kliknąć  na filmik...
ZAPRASZAM!!!

Dla przypomnienia...
Fotografia: Piotr Kogut i Andrzej Płochocki
Projekt i Stylizacja: Joanna Cupriak - MIA Bytom
Modelka: Marta Popiel




 Marta wcieliła się także w wiejską dziewczynę z kolorowym wiankiem na głowie



 który został mi później sprezentowany ;-)


Marta także pięknie wyglądała w czerwonej sukni autorstwa Joanny Cupriak



To chyba tyle w skrócie...
aby nie zanudzać kilka zdjęć z backstage'u




i obiecany VIDEO TUTORIAL



SERDECZNIE ZAPRASZAM!!!

NIEBAWEM WIĘCEJ FILMIKÓW i zdjęć oczywiście!











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.