sobota, 23 marca 2013

Makijaż dla rudych włosów - sesja z Martą

I znów mnie nie było...

myślę, że żadne usprawiedliwienie nie będzie tutaj na miejscu... powiem tylko, że czasami tak to jest przy 6miesięcznym maluszku, który pochłania niemalże cały mój wolny czas ;-)

Dzisiaj przychodzę na Was Kochane z efektami nowej "rudej" sesji ;-)
Postanowiłam przełamać klasyczne czerwone usta, gdyż Marta to niezwykle delikatna, subtelna dziewczyna o wyjątkowo rzadkim i pięknym typie urody... dziewczyna złoto!!!






Marta to niezwykle utalentowana modelka, 
doskonale potrafiła odczytać intencje fotografa - niezastąpionego Piotra Kogut.

Do wykonania makijażu wykorzystałam cienie w odcieniach niebieskości i granatu, rozjaśnionych naturalnymi satynowymi beżami oraz białym złotem.
Usta zaś... pomadka w naturalnym odcieniu, na nią cień MAP orange oraz błyszczyk smashbox ze złotymi drobinkami.
Róż także orange MAP





Tutaj widać, iż usta są naturalne - pomadki Inglot - 
wykorzystałam dwa odcienie... ciemniejszy i jaśniejszy beż
dzięki czemu usta nabrały lekko trójwymiarowego efektu



















i odrobina czarno bieli







oraz backstage





1 komentarz:

  1. Śliczne zdjęcia!:) Makijaż bardzo mi się podoba, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.