poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Panna Spec i Ania Piłat


Chwilę mnie nie było na blogu a tu tyle zaległości się pojawiło, że hoho
Dzisiejszy post miał być inny, ale przeglądając swoje foldery ze zdjęciami, przypomniało mi się, 
że bardzo dawno, tzn chyba ponad rok temu, bo pamiętam, że na tej sesji byłam jeszcze z brzuszkiem
a moja córcia już za 2 tygodnie kończy roczek ;-)
nie wiem kiedy to zleciało!!!



Wspomniana sesja odbyła się w DG u Ani Piłat
pozowała Magda Spec

W planach było mnóstwo stylizacji, ale najpierw było delikatnie, nude,
make up "no make up"




Potem to już działo się... oj działo!!!
Makijaż przeszedł metamorfozę w smokey







1 komentarz:

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.