wtorek, 4 marca 2014

Moja indywidualna paletka pomadek i podkładów


Cześć Kochani!

Dzisiejszy post postanowiłam poświęcić mojej indywidualnej paletce pomadek i kremowych podkładów.

Jakiś czas temu prezentowałam Wam tą paletkę pustą oraz opisałam sposób depotowania pomadek
Dzisiaj owa paletka wygląda nieco inaczej... pełniej ;-)




Zastanawiałam się czy wogóle powinnam ją pokazywać na blogu
gdyż celem tego posta jest uwiecznienie dla mnie kolorówki, jaką posiadam w paletce. 
Czasami potrzebuję wiedzieć jaką pomadkę użyłam u klientki bądź na sesji zdjęciowej.
A w przyszłości, gdy jakiś kolor się skończy, dzięki temu postowi będę wiedziała jakim kolorem uzupełnić puste korytko.
Pomadki mam bardzo różnych firm.
Najwięcej matowych z Inglota, gdyż bardzo fajnie mi się na nich pracuje przy sesjach zdjęciowych.

 Paletka z pomadkami wygląda bardzo fajnie, estetycznie i kolorowo
natomiast strona z kremowymi podkładami Kryolan nie cieszy oka niestety...


... ale to dlatego, iż przekładałam je szpatułką 
nie byłam pewna czy mogę z nimi postąpić tak jak z pomadkami, a nie chciałam ryzykować.
Te podkłady wykorzystuję tylko przy sesjach zdjęciowych a też nie zawsze.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.