poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Zestaw pędzli w pasie MeryMacom - VIDEO ;-)

Kochani...

postanowiłam, że mój blog zostanie wzbogacony krótszymi bądź dłuższymi filmami video...
początkowo filmiki będą króciutkie, gdyż dopiero zaczynam opanowywać program do obróbki,
ale z czasem myślę, że będą to konkretniejsze filmy.

Na początek przygotowałam 1 krótki filmik, który potraktować można jako uzupełnienie istniejącego TUTAJ posta.

Jest to mój pierwszy filmik, więc proszę o wyrozumiałość...
tym bardziej, że na razie bez podkładu dźwiękowego...


Jeśli jesteście zainteresowani bardziej szczegółowym pokazaniem poszczególnych pędzli, dajcie znaka.
Na razie dysponuje jeszcze czasem, więc mogę to dla Was zrobić ;-)


Pozdrawiam serdecznie!!!

Następny post będzie dotyczył eyelinerów w żelu firmy Make Up Atelier Paris...

ZAPRASZAM!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.