poniedziałek, 27 sierpnia 2012

MAKIJAŻ DNIA - Fiolet i miedź


Propozycja makijażu dziennego dla odważnych
bądź wieczorowego dla mniej odważnych ;-)






Ponieważ pod ręką miałam dzisiaj paletę Inglota, postanowiłam ją wykorzystać...

i tak całą ruchomą powiekę pokryłam bazą z żelowego eyelinera MAP w kolorze Ivory
w wewnętrznym kąciku oka zaaplikowałam beżowy i złoty cień z paletki MexicoCity Kryolan (TUTAJ)
następnie cień Inglot 464DS
zewnętrzny kącik oraz załamanie powieki pokryto cieniem Inglot 446 Pearl
cień ten został roztarty nad załamaniem górnej powieki cieniem MAC Julep z limitowanej paletki SUMMERWEAR
pod łukiem brwiowym cień Phloof MAC
rzęsy zagęściłam kredką w kolorze czarnym i roztarłam ją pędzelkiem
a na dolną linię wodną zaaplikowałam kremową kredkę Kryolan
rzęsy - waterproof mascara Make Up Atelier Paris ( TUTAJ )

cienie pod oczami idealnie zakrył mi korektor MAP C/1Y, którym obiecałam się podzielić ;-)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.