czwartek, 11 września 2014

Pożegnanie Lata i Powitanie Jesieni - publikacja w magazynie E-makepownia


Kochani!

Chciałam Wam przedstawić moją jesienną stylizację
wykonaną dla magazynu E-makeupownia
gdzie jedno ze zdjęć trafiło na stronę okładkową


Zapraszam już dziś do lektury str. 44
TUTAJ



Pozowała mi wspaniała i pozytywnie szalona Anita Kołodziejczyk! <3 <3

Pozostałe zdjęcia oraz kilka słów mojego autorstwa, które można znaleźć w magazynie to:








Skąd wzięła się inspiracja?
Otóż przygotowując się do tej sesji miałam w planach wykonać makijaż w typowo jesiennych kolorach. Przypomniałam sobie swoją ostatnią podróż nad nasze polskie morze późną jesienią. Było to oczywiście kilka lat temu, ale udało nam się trafić na piękną pogodę.
Na prawdę wyjątkową pogodę jak na tą porę roku.
Miałam wtedy okazję oglądać piękne wschody i zachody słońca w tle żółknących już liści drzew.
Podczas tej krótkiej wówczas podróży, miałam wrażenie, że jest jeszcze lato, choć kalendarz i świadomość mówiły NIE! Już jest jesień!
Niezwykle ciepła i słoneczna.
Taka złota polska jesień!

W międzyczasie przypomniało mi się, że moja mama w ogrodzie ma mnóstwo pięknych kwiatów,
które kolorem idealnie pasowałyby do mojego makijażu.
Dlaczego by nie spróbować zrobić z nich pożytek?




Na moim kanale YT
można także obejrzeć tutorial krok po kroku, jak powyższy makijaż powstawał



Zapraszam więc bardzo serdecznie!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.