środa, 2 lipca 2014

Makijaż Ślubny 2014


Kochani!

Ponieważ sezon ślubny już dawno się rozpoczął, będę Wam dawkować inspiracje na makijaż ślubny.

www.m79studio.pl



Czasami będą to zdjęcia dostarczone od tegorocznych pięknych moich Panien Młodych lub ich fotografów
a czasami pojawią się także zdjęcia mojego autorstwa, które połączę specjalnie dla Was z tutorialami krok po kroku jak dany makijaż wykonałam.

Zapraszam Was więc bardzo bardzo serdecznie!
Mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie ;-)


Wraz z piękną Panią Młodą zdecydowałyśmy, że w tym dniu będzie niebiesko, gdyż w tym kolorze najlepiej Pani się czuje. I super! Bo ten kolor pasował do niej idealnie!


 Fotograf wspaniale ujął moje śmieszne ruchy pędzlem ;-)



I oczywiście ulubiony temat zdjęć fotografów
a dla mnie to niezwykła radość, widzieć jak z boku wyglądają moje podstawowe narzędzia pracy ;-)
Kocham!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.