piątek, 11 lipca 2014

Makijaż Ślubny 2014 - klasycznie i kobieco


Kochani!

Ponieważ w krótkim czasie Panie Młode zasypują mnie zdjęciami, za co bardzo bardzo jestem wdzięczna, to i ja zasypuję Was nowymi odsłonami makijażu ślubnego tego sezonu.

Dzisiaj kolejna piękna Pani Młoda 
Natalia

oraz

Fotograf: Dawid Tarkowski




Tym razem postawiłyśmy na makijaż klasyczny w beżach i brązach z mocniejszym zaznaczeniem oka, decydując się na czarną kreskę eyelinerem oraz obowiązkowo kępki sztucznych rzęs.
Usta nude, twarz wymodelowana bronzerem Bahama Mama oraz rozświetlacz Mary Lou Manizer.
Oba te kosmetyki to jedne z nowości w moim kufrze i jestem z nich bardzo zadowolona.







Pani Młoda już gotowa do założenia pięknej sukni...


Jeszcze tylko samo oczko w lustereczku ;-)

i ubrane czekamy cierpliwie na przybycie Pana Młodego...

a oto Para Młoda w całej okazałości...
czyż nie wyglądają razem cudownie???!!!



Pani Natalio!
Bardzo bardzo dziękuję za przesłanie tylu wspaniałych zdjęć i za zgodę na publikację.
Jednocześnie chciałam życzyć Duuużo Szczęścia na Nowej Drodze Życia!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.