poniedziałek, 4 listopada 2013

Makijaż Ślubny 2013 - Magdalena


Jest mi niezmiernie miło, gdy wśród nowych wiadomości mailowych, 
otrzymuję jeszcze zdjęcia od Panien Młodych tego sezonu.

Dziś otrzymałam kolejne wspaniałe zdjęcia od Pani Magdy (imienniczki mojej córci!)




Jak widać w ruch poszła m.in. paletka T09 Make Up Atelier Paris 
oraz niesamowite cienie artystyczne tej samej firmy.
W makijażu połączyłyśmy róże z granatem MAC, na który także pokusiła się mama Pani Młodej w połączeniu z niebieskościami i satynową bielą (ostatnie zdjęcie)













Korzystając z okazji pragnę życzyć Dużo Szczęścia na Nowej Drodze Życia!!!










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.