piątek, 22 listopada 2013

Wspomnień czas I ;-)


Witajcie!

Zakładając tego bloga obiecywałam sobie, że kiedyś uzupełnię go o zdjęcia z czasów, kiedy bloga nie miałam.

Ostatnio musiałam zmodernizować swój komputer, który był tak zapchany, że już ledwo dawał radę, a ja przy tym dostawałam białej gorączki.
Tego typu sytuacje zmuszają do przeglądów dysków twardych, aby przed formatem nie utracić czegoś ważnego.
Tym sposobem można powiedzieć, wzięło mnie na wspomnienia i postanowiłam, że spełnię swoją obietnicę.


Dziś na tapecie Daria ;-)


Niektóre z tych zdjęć mogą wydawać się Wam znajome.
Były już prezentowane na moim fotograficznym profilu MAXMODELS
Makijaż jest także moim dziełem ;-)


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.