poniedziałek, 20 lutego 2012

Sesyjnie z Eweliną u Bartka cz.2


Tym razem przeprowadziliśmy się do studia do Sosnowca...

Do wykonania poniższego makijażu wykorzystałam satynowe cienie Kryolan.
Posiadam je w swoim kufrze już kopę czasu a jakoś nigdy nie było okazji, by na nich pracować, a przynajmniej ja zapomniałam o ich istnieniu. 


Tak więc użyłam...



Podkłady Ultrafoundation Kryolan - na sesje zdjęciowe są idealne
korektory MakeUpStudio - idealne zarówno na sesje jak i na makijaże okolicznościowe
puder fixujący Kryolan P4
róże MakeUp Atelier

Natomiast oczy...
baza lumene
czarna kredka Kohl Kryolan
satynowy cień blue-green Kryolan (przepiękny kolor)
satynowy cień white-gold Kryolan
czarny liner w żelu MAP

a na ustach...
pomadka MAP - paletka nr 05  -kolor nr 5
oraz błyszczyk Kryolan







4 komentarze:

  1. Ta baza z Lumene kusi mnie od jakiegoś czasu. Czy faktycznie jest godna polecenia?
    Makijaż piękny jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na sesje zdjęciowe jest oki, łatwiej rozprowadza się cienie, a w przypadku cieni sypkich daje fajny grunt, by się nie osypywały, jednak co do trwałej bazy pod cienie, zdecydowanie polecam UrbanDecay.

      Usuń
  2. A jakie masz podkłady kryolan, chodzi mi o kolory bo chce kupic kilka i sprawdzic je i ich kolory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolorów mam mnóstwo, ale najczęściej używam no.10, coffe&cream, ivory, ob1, ob2, ob3, G177, nb4 do konturowania czasami, chociaż częściej konturuję podkładem w sticku NG1

      Usuń

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.