piątek, 16 grudnia 2011

Rozświetlające pudry do ciała KRYOLAN


Od jakiegoś czasu do rozświetlenia ciała, a także twarzy stosuję sypkie pudry rozświetlające.
Do twarzy w celu uzyskania bardziej subtelnego efektu (szczególnie przy makijażach ślubnych) stosuję Glamour Glow Kryolan
(swatche TUTAJ )
natomiast na ciało (także czasami na twarz) uwielbiam/kocham aplikować satynowe pudry sypkie Kryolan.

Posiadam dwa rodzaje/kolory...

DARK BEIGE



BRONZE

oto ich efekty na skórze


Satynowy puder Dark Beige posiadam już chyba od dwóch lat, na początku aplikowałam go tylko na ciało, a od jakiegoś czau zaczęłam także na kości policzkowe oraz usta,
efekt GLOW jest zdumiewający


idealnie widać ten efekt na ramieniu oraz ustach
tutaj można zwrócić szczególną uwagę na przedramię, kości policzkowe oraz usta




Puder BRONZE mam od kilku miesięcy, używam go rzadziej niż DARK BEIGE z powodu mniej uniwersalnego koloru.
Pudry są mega wydajne.
Po dwóch latach stosowania nie ubywa ich wogóle.

A producent zaleca także stosowanie na mokro... tego jeszcze nie testowałam.
Jestem bardzo ciekawa efektu i zapewne już niedługo to sprawdzę...







1 komentarz:

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.