środa, 13 czerwca 2012

Sesje zdjęciowe z Bartkiem cz.1

Bartek "Ninoveron"
to bardzo utalentowany fotograf, świetny kolega i bardzo dobry człowiek!!!
uwielbia fotografię analogową, ale cyfrowo także pracuje

mieliśmy już wiele razy okazję spotkać się zarówno w studio w Czeladzi,
jak i w obecnym jego studio w Sosnowcu

ten post poświęcam prezentacji naszych sesji w świetle analoga

jeszcze w zeszłym roku pozowała Agnieszka
wykonałam wówczas makijaż smokey



 




była także Sandra

tutaj makijaż był bardziej kolorowy
co całkiem fajnie prezentowało się na zdjęciach kolorowych i czarno-białych
fryzura także jest mojego autorstwa








a poza studiem spotkaliśmy się z Eweliną



... a w studio...







Jak Wam się podobają takie zdjęcia?
Ja jestem nimi zauroczona!!!

powiem więcej...
zrobienie takich zdjęć to jest prawdziwa sztuka!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.