środa, 6 czerwca 2012

Makijaż Ślubny 2012

Sezon ślubny już dawno rozpoczęty...


jednak dzisiaj otrzymałam pierwsze zdjęcia ślubne Pani Ani
przesympatyczna Pani Młoda, pełna radości i optymizmu




z Panią Anią spotkałyśmy się także na Plenerowym Makijażu Ślubnym





a jeszcze w domu w kadr załapał się także "grubasek" przy pracy 



oraz Pani Świadek ;-)
aż żal, że na zdjęciach nie widać tego makijażu - mix kolorów (białe złoto, zieleń, róż i fiolet) 

 wspaniałe zdjęcie pamiątkowe, na które załapała się także moja córcia (w brzuszku)


Jak ja uwielbiam takie pamiątki!!!

Z całego serca bardzo dziękuję za udostępnienie zdjęć
życzę dużo szczęścia na Nowej Drodze Życia

...i do zobaczenia niebawem ;-)

4 komentarze:

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.