wtorek, 15 listopada 2011

Kasia i Sandra u Bartka


Kolejne spotkanie u Bartka w Czeladzi...
Zazwyczaj u Bartka były makijaże delikatne, stonowane... takie pasują do jego stylu fotografii, jednak dzisiaj postanowiliśmy delikatnie poszaleć z kolorami.

Na sesję przyjechała Sandra





oraz Kasia


Było niezwykle sympatycznie i wesoło a co najważniejsze... kombinowałam z włosami... 
w tej dziedzinie idzie mi to średnio, jednak dziewczyny miały tak piękne długie włosy, że grzechem byłoby nic z nimi nie zrobić.

Więcej zdjęć z tej sesji zapewne niebawem...

Do wykonania makijaży użyłam głównie cienie pastelowe i artystyczne MAP.
Pomadki Kryolan
Podkłady UF Kryolan

dokładam kolejne zdjęcia z tejże sesji...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.