sobota, 5 listopada 2011

Cienie pastelowe Make Up Atelier Paris vol. 2



KOLOROWY MAKIJAŻ WIOLI...





Do wykonania tego makijażu wykorzystałam głównie paletkę cieni pastelowych, którą uwielbiam.
Można z nimi wyczarować piękny makijaż  wieczorowy, sylwestrowy, karnawałowy, fotograficzny i nawet też ślubny dla odważnych Panien Młodych.

Wciąż czekam na obiecane zdjęcia ślubne z minionego sezonu i wciąż liczę, że się doczekam... 
ale mniejsza o to...

Wracając do tematu...

Wiola bardzo chciała mieć makijaż kolorowy, który będzie pasował do sukienek, które ze sobą zabrała.




Makijaż ten zapewne pasowałby także do tej drugiej seledynowej sukienki, jednak postanowiłam z czymś fajnym zaszaleć.



. I tym sposobem przemalowałam Wioli oko na seledynowo-zielono-złote... wykorzystując oprócz cieni pastelowych MAP, pigmenty APC, które dzięki bazie pięknie zakryły wcześniejsze kolory.A na koniec przykleiłam seledynowe piórka, które moim zdaniem bardzo fajnie skomponowały się z całokształtem.



 SERDECZNIE ZAPRASZAM DO OBSERWOWANIA
NIEBAWEM NOWOŚCI!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.