wtorek, 22 listopada 2011

Face Nico Baggio - tusz do rzęs


Dziś postanowiłam napisać co nieco na temat otrzymanego w prezencie od firmy Folaroni 
tuszu do rzęs Face Nico Baggio.

Automatic Mascara
w kolorze M2 - ciemny granat



pojemność 10ml
cena 50zł

Od producenta:

  • kremowa konsystencja, nie skleja rzęs;
  • długo utrzymuje dobre właściwości do prawidłowej aplikacji;
  • nie powoduje uczuleń;
  • kompozycja specjalnie wyselekcjonowanych olejków wzmacnia i intensyfikuje kolor rzęs;
  • szczoteczka rozczesująca rzęsy
Moje wrażenia:
- bardzo wygodna w aplikacji, lekko zagięta szczoteczka 
(takie zagięcie powinien mieć każdy tusz na rynku)
- szczoteczka na tyle gęsta, że nie skleja rzęs, ładnie je rozczesuje
- sprawia wrażenie, iż tych rzęs jest więcej, są gęściejsze; czyli mówiąc bardziej fachowych językiem mascara pogrubia rzęsy

Minusem jest niestety dość istotna rzecz... mianowicie bardzo szybko się skrusza a na policzkach, pod powiekami jesteśmy obsypani drobnymi kropeczkami.

Wniosek stąd taki, iż mascara może nadać się tylko na sesję zdjęciową, do makijaży ślubnych, dziennych nie polecam.

Mój kolor jest granatowy a wygląda jak czarny... trzeba się bardzo, ale to bardzo mocno przyjrzeć, aby zauważyć w tej czerni granat... kolor bardzo fajny, ciekawy i do wykorzystania.




Niebawem kolejne recenzje...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.