poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Sesja zdjęciowa u Piotra - Ania G.


Witajcie!

Jakiś czas temu miałam przyjemność wykonać makijaż w sesji zdjęciowej
mojego wspaniałego fotografa Piotra Kogut
i mojej wspaniałej modelki, którą już mieliście okazję poznać na moim blogu - Ani G.

 



Tego dnia miałam kilka ślubniaków jeszcze do wykonania i niestety nie pisane mi było uczestniczyć podczas całej sesji. 
Było wcześnie rano i niestety pierwsze oznaki nadchodzącej jesieni, czyli dość chłodny poranek.
Makijaż musiałam wykonać bardzo szybko, aby modelka mi nie skostniała.
 
 Makijaż wykonałam techniką akwarelową
z wykorzystaniem farb do ciała Make Up Atelier Paris.

 Uwielbiam pracować na tych farbkach, gdyż pozwalają uzyskać szybko nasycone kolory w makijażu i pięknie się blendują.  




 Ania miała w swojej walizce kilka różnokolorowych kreacji. Ponieważ uroda Ani pozwala na mnóstwo szaleńczych możliwości, postawiłam na zebranie odpowiednich kolorów do jednego makijażu, aby podczas mojej nieobecności do wszystkiego pasowały.
I tym sposobem górna powieka to odcienie żółci, pomarańczy, seledynu i zieleni
a dolna powieka została zaakcentowana granatem, turkusem oraz złotem ;-)

Usta zaś pozostawiłam naturalne, przeciągając błyszczykiem w kolorze NUDE z delikatną domieszką różu ;-)

Nie mogło także zabraknąć czarnej kreski eyelinerem!

Pozostałe zdjęcia z tejże sesji 









No i rzecz jasna!
Backstage też musi być!







Głupawka na rozgrzewkę też musi być! haha


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.