czwartek, 28 sierpnia 2014

Kwiecista, Piórkowa i Fioletowo-Złota Fantazja - Kolorowe Makijaże Metodą Akwarelową


Kochani!

Przybiegam dziś do Was szybciutko z artystycznymi nowościami.
Ostatnio wzięło mnie na szaleństwa! 
Głowa zaczęła mi już puchnąć od pomysłów.

Postanowiłam więc umówić się na sesję z piękną Sandrą W.
 To, co chciałabym zrobić na tej jednej sesji, było nie do przeskoczenia ze względu na ograniczenia czasowe. Umówiłyśmy się więc drugi raz. Wtedy udało nam się zrobić jedną stylizację, gdyż ta wymagała dodatkowo mojego wkładu pracy jako fryzjerka, z czym nie czuję się pewnie.

Ale od początku...

Pierwsza stylizacja to Kwiecisto Koronkowa Fantazja ;-)
śmiesznie brzmi ale jakoś tak mi pasuje...


 Wybór zdjęć z sesji był niezwykle trudny, gdyż Sandra niesamowicie na zdjęciach wychodzi.






Ten makijaż i stylizację możecie obejrzeć na moim kanale YT
gdzie krok po kroku pokazuję jak ten makijaż powstał



Druga stylizacja...

Nastąpiło tylko delikatne przemalowanie oczu i ust oraz użycie piór na pasku, które posiadam już niezwykle dawno, a muszę przyznać, że są one bardzo wdzięcznym dodatkiem do zdjęć


Drugie nasze spotkanie z Sandrą odbyło się w kilka dni po pierwszym,
rozpoczęło się ono burzą mojego mózgu
i w efekcie zdecydowałam się na połączenie fioletu ze złotem.

Najpierw myślałam, by ten makijaż zrobić nieco "normalniejszy"
ale no tak mnie znów poniosło, że skończyło się takim oto efektem...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.