środa, 18 grudnia 2013

Makijaż Ślubny 2013 - Ola


Witajcie!

Wstępem dzisiejszego posta chciałam zapowiedzieć, że jeszcze dzisiaj bądź jutro pojawi się recenzja nowych podkładów i korektorów Make Up Atelier Paris.

A tymczasem chciałam Wam zaprezentować kolejną piękną a zarazem skromną i subtelną Panią Młodą, którą miałam przyjemność przygotowywać do ślubu.
Ola postawiła na naturalność w makijażu, pozwalając sobie na odrobinę szaleństwa w postaci delikatnej kreski eyelinerem oraz doklejania kępek sztucznych rzęs




 Fotografował Krystian Niedbał

Ten dzień był bardzo pracowity, z ledwością udawało mi się zdążać w kolejne miejsca
ale na szczęście delikatne poślizgi nie powodowały nasilenia stresu u Panien Młodych 
a efekty sami możecie ocenić ;-)








Cała ekipa w akcji... to się nazywa profesjonalizm!






A tak wygląda kowboj... z mgiełką ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.