wtorek, 30 lipca 2013

Pistacja na Lazurowym Wybrzeżu - makijaż dla odważnych na każdą okazję

Witajcie!

W tym poście chciałam "pochwalić się" 
zdobyciem III miejsca w konkursie 
organizowanym przez Pijalnię Czekolady i Kawy Mount Blanc


który prezentowałam TUTAJ

Pierwszy raz w życiu wzięłam udział w konkursie makijażowym
zdobycie III miejsca to dla mnie przeogromny zaszczyt!!!

tyle słowem wstępu...

W dalszej części spotkania się z modelką Anią postanowiłyśmy powyższy makijaż nieco zmodyfikować...



 Ania przywiozła ze sobą przepiękny naszyjnik, który przypominał mi Lazurowe Wybrzeże
wcześniejszy makijaż na konkurs był inspirowany pistacją...

tym sposobem powstała PISTACJA NA LAZUROWYM WYBRZEŻU





3 komentarze:

  1. ładnie, ale mi taki totalnie nie psuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam, że zakupiłaś jakiś czas temu w zagranicznym sklepie płatki pod oczy (jako ochrona przed osypującymi się cieniami), nie wiesz może czy się coś od tego czasu zmieniło i można je gdzieś u nas kupić/zamówić? Jak się sprawują? Pzdr:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że nie orientowałam się czy te płatki sa dostępne już w Polsce, ponieważ jeszcze mam je z tamtego zamówienia. Wykorzystuję je głównie przy ciemnych cieniach i kolorowych, a ponieważ cienie z których korzystam należą do tych, które się nie osypują, wówczas nie mam potrzeby aż tak często z nich korzystać, a poza tym znalazłam sposób na to, by jeden płatek używać po kilka razy w sposób jak najbardziej higieniczny, pomimo iż sa to raczej łatki jednorazowe. Kiedyś nawet myślałam o tym napisać posta, ale jakoś wydawało mi się, że nikogo to nie będzie interesowało...i odpuściłam

      Usuń

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.