niedziela, 28 lipca 2013

Makijaż Ślubny 2013


W dzisiejszy skwar za oknami przybiegam z prezentacją wspaniałych zdjęć 
z jednego z ostatnich makijaży ślubnych tego sezonu.



Pani Edyta postawiła na delikatność w makijażu,
który wykonałam metodą ołówkową (LaCordi Pencil) delikatnie podkreślając linię rzęs.
Makijaż w brązach i beżach z odrobiną rozświetlenia w wewnętrznej linii rzęs i pod łukiem brwiowym.
 To wszystko wspaniale harmonizowało z subtelną urodą Pani Młodej i jej pięknymi niebieskimi oczami

Zapraszam do obejrzenia poniższych prezentacji ;-)







Pan fotograf obdarował mnie także tym oto pamiątkowym zdjęciem moich pędzelków


Jak ja kocham takie niespodzianki!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.