niedziela, 18 listopada 2012

Makijaż Krok po Kroku - Złoto z turkusem + VIDEO


Kolejna moja propozycja makijażowa...

Ponieważ dzisiaj wstałam dość wcześnie, oczekując wizyty koleżanki, postanowiłam poszaleć z makijażem, tym bardziej że ona bardzo lubi oglądać moje dzieła ;-)

Tym razem użyłam połączenia złota z turkusem...






Rozpoczynamy od nałożenia bazy, następnie wzdłuż linii rzęs rysujemy czarną kreskę kredką khol oraz cienkim płaskim pędzelkiem ją rozcieramy ku górze


Ruchomą górną powiekę pokrywamy złotym cieniem Atelier T063

 Wewnętrzny kącik górnej powieki zaznaczamy cieniem w kolorze białego złota Atelier T081

Powyżej załamania górnej powieki rysujemy kreskę brązową kredką khol i rozcieramy ją w górę




Następnie aplikujemy brązowy cień MAC - Mulled Cider w celu utrwalenia roztartej kredki
 ...i rozcieramy granice

pod lukiem brwiowym użyłam cielistego cienia MAC Vanilla

... natomiast pod samą brwią zaaplikowałam perłowy cień MAC - White frost w celu rozświetlenia łuku brwiowego

Następnie przechodzimy do powieki dolnej aplikując turkusowy cień Atelier artystyczny Turquoise P108

Wodną linię dolnej powieki podkreślamy białą kredką NYX Jumbo Milk, a na nią aplikujemy cień zielony MAC Newly Minted

Na koniec zostało nam podkreślić brwi kredką Kryolan Dermatograf wyczesując je szczotką oraz wytuszowanie rzęs


Oto efekt końcowy wraz z filmikiem...




oto filmik...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.