piątek, 13 kwietnia 2012

Pędzle do różu lub bronzera


Przeglądając swoje posty zauważyłam, że nie wspomniałam nic o pędzlach do różu/bronzera

Postanowiłam więc się tym zająć...

moim faworytem wśród tego typu pędzli jest 

Sephora seria professionnel nr. 42

włosie bardzo przyjemne, miękkie ułożone w koci języczek
równomiernie nabiera kosmetyk i nie pozostawia plam

na poniższych zdjęciach można zauważyć jak go suszę i przechowuję w pasie do pędzli, 
dzięki czemu włosie zawsze jest ułożone idealnie
używam do tego The Brush Guard







drugim bardzo lubianym przeze mnie pędzlem jest ...

Kryolan K.13

włosie białe, sprężyste, miękkie lecz troszkę sztywniejsze niż Sephora, ale nie drapiące
równomiernie nabiera kosmetyk i nie pozostawia plam

na zdjęciach włosie wygląda na lekko rozszczepione, ale to dlatego że świeżo wyprane i dla potrzeb zdjęcia zdjęłam The Brush Guard, jednak po całkowitym wyschnięciu wygląda grzeczniej




kolejnym pędzlem, który bardzo lubię jest...

Kozłowski CB635 r.22

miękkie włosie, dość mocno zbite w skuwce
znalazł się na trzecim miejscu tylko i wyłącznie przez kształt...
do różu zdecydowanie bardziej wolę pędzle o zaokrąglonych kształtach, nie ścięte...



i podobnym pędzlem jest

Sigma F40

dzięki suszeniu go w The Brush Guard włosie układa się idealnie, 
pędzel nie zmienia swego kształtu w wyniku użytkowania czy prania





A jakie są Wasze faworyty wśród pędzli do różu/bronzera?




2 komentarze:

  1. ja ostatnio stosuję tylko pędzel jajko lub wachlarz do różu i bronzera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wachlarz tez jest super do różu czy bronzera, jednak mam go tylko jednego i wolę stosować do zmiatania osypków ;)

      Usuń

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.