poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Eyelinery, brwi i rzęsy - pędzle dla profesjonalistów


Kolejny post poświęcę pędzlom do eyelinerów
zarówno tych w kamieniu jak i w żelu
oraz pędzlom do brwi i rzęs...
tym razem zaprezentuję różne firmy, nie tylko Kozłowski,
ale również Sigmę, Kryolan, Bobbi Brown oraz Donegal



Pędzle do eyelinera w kamieniu

Kozłowski EB975
bardzo cieniutki, delikatny pędzelek z najwyższej jakości włosia nylonowego Toray
pozwala na bardzo precyzyjne rysowanie kresek
najlepszy do eyelinerów w kamieniu
mój najświeższy faworyt!!!
gdy go zakupiłam doceniłam posiadanie cel sealera z firmy Kryolan i cakelinera MAP - wreszcie się pokochały...

ja posiadam rozmiar 1


równie wspaniałym moim faworytem jest ...



Kryolan No.1

pędzelek składany
wykonany z najwyższej jakości włosia czerwonej kuny
sprężystość włosia pozwala na bardzo precyzyjne namalowania nawet najcieńszej kreski




Posiadam także pędzelek z włosia naturalnego

Kozłowski K-EB504
pochodzi z zakupionego kilka lat temu zestawu... 
także nadaje się do eyelinerów w kamieniu, jednak jest zbyt mało sprężysty i rysowanie kresek już nie jest tak przyjemne i precyzyjne jak przy EB975 bądź Kryolan No.1;

rozmiar 1


Natomiast jeżeli zależy nam na grubszej kresce
możemy posłużyć się tym pędzlem

Sigma E05
 
miękkie sprężyste włosie kuny



Pędzle idealne do nakładania eyelinera w żelu

Bobbi Brown
Ultra Fine Eye Liner
 



Donegal

nie znam konkretnego oznaczenia tego pędzla, gdyż zakupiłam go w drogerii  jakiś czas temu...
śladu po opakowaniu nie ma, a na pędzelku nic nie pisze..
jest to zapewne pędzel w włosia syntetycznego, bardzo miękkiego i sprężystego,
ułożonego płasko w sposób zaokrąglony
i takie właśnie ułożenie włosia bardo ułatwia precyzyjną aplikację linerów żelowych







Chciałam także w tym poście zaprezentować



Pędzle do rzęs i brwi...

Kozłowski EB508
włosie syntetyczne - biały nylon
idealne do malowania rzęs henną
ja używam go do malowania rzęs przy pomocy żelowego eyelinera
świetnie sprawdza się do niedociągnięć na rzęsach mascarą
lub jak kto woli... do malowania rzęs w zupełnie innym kolorze niż posiadana przez nas mascara





wykorzystałam go m.in. na tej sesji do malowania rzęs na niebiesko i fioletowo


Kozłowski EB 502
płaski, skośnie ścięty pędzelek z włosia naturalnego
idealny do precyzyjnego malowania brwi
także do rzęs - ja go uwielbiam do rysowania kresek  żelowymi eyelinerami

 rozmiar 1


kolekcja Kozłowskiego zawiera także pędzelek jak powyżej, z tą różnicą, że jest płasko ścięty
póki co nie znalazłam dla niego zastosowania

Kozłowski K-EB502




Kryolan K.7




Sigma E65




 Kozłowski EB507






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.