piątek, 25 listopada 2011

Ślubnie, ślubnie i plenerowo...


Dzisiaj Pani Agnieszka uszczęśliwiła mnie swoimi ślubnymi zdjęciami...

wyglądała w tym dniu czarująco, świeżo... po prostu wyjątkowo!!!





jej spojrzenie nabrało wyrazistości nie tylko za sprawą makijażu 
ale również dzięki przyklejonym kępkom sztucznych rzęs




fotograf także uwiecznij mnie w pracy z bardzo różnych profili ;-)




kilka dni po ślubie miałam także okazję spotkać się z P. Agnieszką - 
zrobiłyśmy makijaż fotograficzny - nieco mocniejszy od makijażu ślubnego



Mam nadzieję, iż niebawem otrzymam także pamiątki od innych Panien Młodych...

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie
a Młodym Parom życzę wszystkiego co najlepsze na Nowej Drodze Życia!!!


1 komentarz:

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.