poniedziałek, 21 listopada 2011

KRYOLAN - Glamour Glow


Od dziś mam więcej czasu... postanowiłam więc nadrobić zaległości.

Jedną z nich jest obiecywana od jakiegoś czasu prezentacja paletki, bez której nie ruszam się ani na sesję, ani na makijaż ślubny, czy też wieczorowy i każdy okolicznościowy, nawet dzienny...

To paletka Glamour Glow firmy Kryolan.

W srebrnym opakowaniu z lusterkiem mieści się 8 cudownych sanytowo błyszczących cieni, które służą do konturowania twarzy w celu uzyskania efektu glamour face. 
Oczywiście efekt taki nie zawsze jest pożądany, stąd największe u mnie zużycie ma cień o nazwie Pale Tan, gdyż używam go do każdego makijażu bez wyjątku... nakładam na kości policzkowe oraz skronie, czasami pod łuk brwiowy.
Efekty jakie daje ta paletka są niesamowite, gdyż połysk widoczny jest dopiero przy odpowiednim załamaniu się światła.







A oto wybrane zdjęcia, na których widoczne jest zastosowanie paletki Glamour Glow
z odcieniem Pale Tan w roli głównej






na poniższych zdjęciach można zaobserwować wykorzystanie
odcieni Bronzing Summer, Bronzing Sun oraz Bronzing Agais
i oczywiście Pale Tan...


 


Mam nadzieję, że Wam się choć troszkę podoba ;-)

3 komentarze:

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.