środa, 6 lipca 2011

Sesja w Dębowych Tarasach - Kasia

Tym razem zapraszam na drugą odsłonę sesji z Jarkiem Marciniakiem i Izą Rak.
Modelka: Kasia
Kasia jest bardzo sympatyczną, piękną dziewczyną i zgrabną przede wszystkim, która przed obiektywem czuje się niezwykle swobodnie. Widać,  że ma doświadczenie i to nie małe... a ten jej uśmiech jest czarujący!


 

Twarz:
  • MAFE - Elixir HD
  • Atelier - FLW 1NB/2Y
  • MUST - shiding&highlight
  • MUST - concealer
  • Kryolan - anti shine
  • Atelier - Vieux Rose
  • Atelier - Brun Rose
  • Atelier - Peche

Oczy:
  • UD - baza
  • Atelier - PR12
  • Atelier - PR07
  • Atelier - PR08
  • Atelier - PR53
  • Atelier - T01
  • MAC - Print
  • MAC - Carbon
  • Kryolan - gel eyeliner
  • Meybelline - black mascara waterproof

Usta: 
  • Kryolan -  1091/125
  • Kryolan - LP621, LP622
  • Kryolan - Lip Shine Circle






Do sesji w zakresie bielizna dokonałam delikatnych poprawek makijażu, dokładając na oczy cienie w kolorach różu i użyłam w tym celu cieni pastelowych firmy Make Up Atelier Paris, gdyż wydawały mi się najbardziej odpowiednie do nałożenia na powiekę już pomalowaną.
Dlaczego odpowiednie? 
Otóż cienie pastelowe mają niezwykłą pigmentację, siłę krycia i intensywność koloru już przy pierwszej nałożonej warstwie. Nakładają się bardzo przyjemnie i precyzyjnie rozcierają.


1 komentarz:

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.