czwartek, 28 lipca 2011

Mirfot - zapowiedź...



Pewnego pięknego, a zarazem burzowego dnia miałam okazję poznać bardzo sympatycznego Mirka (Mirfot), fotografa z wieloletnim doświadczeniem, zajmującego się video filmowaniem HD, wydrukami wielkoformatowymi a także m.in. reklamą oraz modelkę Małgosię - rudzielca, do którego dopasowałam makijaż w odcieniach fioletu i różu.
Na początek jedno portretowe zdjęcie, pokazujące moje wypociny...





Twarz:
Kryolan - UF No.10 i Ivory
Atelier - PLPP Peche
MUST - Highling & Shiding
Atelier - BrunRose
Atelier - ExtraBright

Oczy:
Nouba - black pencil
Atelier - noire
Atelier - blanc
Atelier - Antique Violet
Atelier - Violet
Atelier - violet Satin
Atelier - Ivore
Atelier - EBW white
Atelier - cake E05
Maybelline - Colossal Waterproof

Usta:
Kryolan - LC122
Atelier - ExtraBright

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.