niedziela, 28 września 2014

Gwiezdny Pył


Witajcie!

Dzisiaj po mega ciężkim i pracowitym dniu 
chciałam zaprezentować Wam efekty moich wyczynów makijażowych
jakie miałam przyjemność wykonać w studio u Łukasza Mizgały




Najlepsza Modelka: Anna Stowska

Spotykając się na sesji u Łukasza, klasycznie miałam głowę pełną pomysłów.
Z założenia miało być złociście i mega kolorowo ;-)

Ania jest wspaniałą modelką!
Potrafi wczuć się w każdą rolę i jest cierpliwa oraz wytrzymała na moje dziwne czasami wyczyny.


Najpierw wykorzystując farby intereferencyjne, pigmenty i brokat
wyszło coś delikatniejszego
czyli...




Fotograf fajnie grał kolorowym światłem, co dało bardzo ciekawe efekty na ciele

Moja głowa cały czas pracowała i wymyślała kolejne dziwactwa
postawiłam więc domalować Ani dziwne brwi ;-)
oraz dołożyłam gwiazdki



Na koniec z czarnych piórek dokleiłam Ani rzęsy ;-)




Bardzo mi się podobają efekty
Mam nadzieję, że Wam również ;-)


A na koniec co nieco z backstage'u:





I nasze pamiątkowe zdjęcia z Anią!

Do następnego!
Całusy!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.