czwartek, 11 września 2014

Bajkowo i szalenie kolorowo - prawie jak PICASSO


Jakiś czas temu miałam przyjemność poznać fotografa Łukasza Mizgała oraz przewspaniałą modelkę Magdę M.
Łukasz swoimi inspiracjami skusił mnie do realizacji projektu,
który gdzieś tam  już dawno drzemał w mojej głowie.
Dzięki niemu, szybciutko zaopatrzyłam się w odpowiednie farbki




Nasze spotkanie z Łukaszem i Magdą rozpoczęłam od "grzecznego" lecz także kolorowego makijażu
wykorzystując przy tym ulubione farbki wodne do ciała.
Usta chciałam aby także były kolorowe, ale nie tak intensywne
i postawiłam na konturówki do ust w dwóch kolorach.
 Jaśniejszą konturówkę pokryłam błyszczykiem, by nadać im większej trójwymiarowości.



Jadąc na sesję, zabrałam z ogrodu kilka kwiatów z myślą "a może się przydadzą"
w sumie...

Nadszedł więc ten wyczekiwany i najlepszy moment dla nas wszystkich
miało być szaleńczo, kolorowo
no i moim głównym założeniem było także to, że ma być trójwymiarowo.


Z ujęcia na ujęcie, położenie farb ulegało zmianie
to było super!
dodatkowo Magda zaczęła je na sobie rozmazywać tworząc w ten sposób 
bajeczny i szalony obraz.
Wyszło prawie jak Picasso ;-)




Jestem mega zadowolona z sesji!
I cieszę się, że zrealizowałam kolejny z wielu projektów, siedzących w mojej głowie.

Już dziś przygotowuję się do kolejnego kolorowego i szalonego projektu. Tym razem z udziałem kredek Bambino ;-) ale jeszcze trzeba będzie poczekać, aż moja córcia je wypisze...

Całusy!

Edytuję posta, gdyż zapomniałam zupełnie, że wraz z powyższymi zdjęciami
otrzymałam także zdjęcia "od kuchni"
a wiem, że wiele z Was lubi takie oglądać... zresztą... ja też!!!






 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.