poniedziałek, 22 września 2014

BLACK & RED & WHITE


W kilka dni po pierwszym spotkaniu z Magdą na sesji u Łukasza,
postanowiłam zaprosić ją do swojego studia.
Wykonałam jeden makijaż ale cztery stylizacje

BLACK  RED  WHITE




Jak już wspomniałam stylizacje były cztery.

Pierwsza
 wytworna i biżuteryjna
Wykonałam makijaż lekko fantazyjny
użyłam do tego kredek LaCordi
oraz czarnego cienia do powiek MAC
jasne obszary powiek pomalowałam białą farbką, gruntując ją dodatkowo cieniem MAP
a na koniec użyłam pyłku do ciała INGLOT z drobinkami


Druga i Trzecia
Siatkowa

Makijaż generalnie pozostał ten sam, dołożyłam odrobinę czerwieni na usta
zmieniłyśmy biżuterię
i na oczy poszła czerwona siatka
czyli jakieś tam pozostałości po przybraniach do kwiatów ;-)


Patrzeć przez coś takiego... nie jest podobno przyjemne
ale czego nie robi się dla dobrego efektu?
Magda była dzielna
myślę, że warto było ;-)


W swoich zbiorach znalazłam jeszcze jedną siatkę po kwiatkach
postanowiłam ja także wykorzystać...
wg mnie wyszła całkiem ciekawie ;-)


Stylizacja czwarta...
bryzgana

 Zmiana fryzury ;-)
powrót z ustami do stylizacji pierwszej, gdyż tutaj nie pasowałby czerwony dodatek...
co prawda mogłam do tych czarno białych bryzgów na twarzy, dołożyć także czerwoną farbę, ale niestety skończyła mi się podczas ostatniej sesji z Magdą u Łukasza
 TUTAJ

Do wykonania tych "bryzgów" wykorzystałam szczoteczki do zębów ;-) hihi




A to tak z bliska, by pokazać dokładniej efekt ;-)

Niebawem znów kolejne nowości!
Bądźcie ze mną Kochani!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.