wtorek, 1 lipca 2014

Sesja z Claudia Jagodzińska

Kochani!

Mając chwilkę, postanowiłam zaprezentować Wam jedną z ostatnich sesji zdjęciowych



z udziałem:
Fotograf: Piotr Kogut
Modelka: piękna Claudia Jagodzińska
MUA: oczywiście ja ;-)

Najpierw było delikatnie i ślubnie...
  
Do wykonania tego makijażu ruch poszły głównie cienie Make Up Atelier Paris
oraz kredki La Cordi - czarna i brązowa.




Następnie było już konkretnie i z pazurem ;-)





Do tej sesji wykorzystaliśmy moją miłość... kiedyś pierwszą, teraz trzecią po mężu i córeczce ;-)





Backstage...
czasami nawet i za lampiarza robię ;-)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.