czwartek, 10 lipca 2014

Makijaż Ślubny 2014 - zielenie u Natalii


Witajcie Kochani!

Bardzo się cieszę, że tak licznie przybywa Was u mnie na Funpage'u.
Jest mi z tego powodu niezmiernie miło. 
Jak tylko znajdę wolną chwilkę, przygotuję dla Was jakiś konkurs lub rozdanie.

Tymczasem nadrabiam zaległości...

odsłaniam kolejną piękną Panią Młodą
Natalię
oraz jej Świadkową Darię <3



A to moje wspaniałe Gwiazdy tamtego dnia :-)


Ja przy pracy ... ;-)







  i oto efekt "prawie" końcowy...



Ponieważ Pan Fotograf i Kamerzysta  spieszyli się do domu Pana Młodego, musiałyśmy zrobić pauzę.
Ja pomalowałam mamę a sama Pani Młoda ubierała się do zdjęć ;-)
Gdy zrobiło się spokojniej, dokończyłyśmy tuszowanie przyklejonych wcześniej kępek rzęs...





 ...oraz mogłyśmy zająć się ustami...


a oto Para Młoda...
 



Korzystając z okazji, chciałam bardzo serdecznie podziękować Świadkowej za przysłanie wspaniałych zdjęć 
a Parze Młodej życzę samych szczęśliwych chwil na Nowej Drodze Życia!!!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.