poniedziałek, 12 stycznia 2015

Martyna w moim oczku ponownie u Piotra z udziałem Provokacji


Kochani!

Tym razem chciałam odsłonić Wam efekty sesji w niesamowitym towarzystwie.
Fotograf: Piotr Kogut
Modelka: Martyna Ondycz
oraz 
Provokacja.pl - Justyna perfekcyjnie zajęła się włosami modelki.
Moją rolą było zadbać o piękną twarz modelki i jej wyjątkowe usta oraz urokliwe oczy.



 










Wróżę Martynie wielką karierę w modelingu!
Mimo swego wieku ma niesamowite predyspozycje!
Jestem pod wrażeniem!

Podczas, gdy ja zajmowałam się przygotowaniami modelki do sesji,
przed obiektyw załapała się moja córcia ;-)



Backstage i pamiątkowe zdjęcie:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.