poniedziałek, 22 grudnia 2014

Makijaż Ślubny 2014 - Dorota


Kochani!

Wybaczcie moje zaniedbania blogowe, ale ostatnio cierpię na chroniczny brak czasu.
Cieszę, że jednak praca pozwala mi oderwać się od codzienności.
Sezon ślubny u mnie wciąż trwa. Na efekty trzeba poczekać, jednak chciałam Wam przedstawić przepiękną Panią Młodą Dorotę.


Fotografował Wojciech Koszowski - polecam!


Tym razem w makijażu ślubnym postawiłyśmy na typowe smoky eye z delikatnym akcentem subtelnego brokatu.
Mocno zaakcetowane oko i naturalne usta, wspaniale współgrały z osobowością Pani Młodej, jej kreacją ślubną oraz dodatkami.





Miałam także tą wspaniałą okazję uczestniczyć również w przygotowaniach do ślubnych zdjęć plenerowych.




Pani Dorotko!
Z tego miejsca chciałam bardzo serdecznie podziękować za cudowne zdjęcia
oraz życzyć Wszystkiego Najlepszego na Nowej Drodze Życia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.