niedziela, 22 czerwca 2014

Warsztaty z Ewa Gil vol.2 - inspiracja


Witajcie!

Dziś chciałam Wam zaprezentować makijaż, który dzięki pięknej Weronice mogłam zreazliować
a dokładnie jest to makijaż inspirowany właśnie warsztatami z Ewą Gil.





W rolę modelki wcieliła się Weronika
a fotografa... ja sama ;-)

Makijaż oczywiście wykonałam "po swojemu", lekko zmodyfikowałam i co najważniejsze... wykonałam go sposobem "odwróconym", czyli najpierw wykonałam makijaż oczu, potem twarzy.

Na warsztatach Ewa zrobiła to w sposób normalny, jednak uważam, że jeśli korzystamy z pigmentów, szczególnie tych brokatowych, warto zaoszczędzić sobie czas i nie bawić się w zmywanie co chwilę osypujących się brokatów.

Na filmiku pokazałam także korzystanie z moich ulubionych ostatnio pacynek 
o co wiele z Was mnie prosiło.Zauważcie, że dużą pacynkę używam zarówno do rozcierania granic między cieniami, jak i do "gumowania" zbyt daleko roztartych cieni.

Zapraszam więc na filmik ;-)



Miłego i owocnego oglądania!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.