sobota, 1 marca 2014

Cake Eyeliner TE10 - Make Up Atelier Paris - recenzja i swatche


Witam Was ponownie!

Tym razem podzielę się z Wami kolejną paletką,
którą otrzymałam dzięki Pani Basi ze sklepu MEKAM w Zabrzu,
mianowicie Paletka Cake Eyelinerów TE10.




Paletka 5 różnych kolorów eyelinerów w kamieniu.
Dotąd moim faworytem wśród eyelinerów, był właśnie czarny eyeliner w kamieniu, który posiadałam w oddzielnym opakowaniu do dnia, w którym go po prostu zgubiłam. Nie mam pojęcia gdzie i kiedy, jednak nie wyobrażam sobie bez niego pracy. Nosiłam się z zamiarem zakupienia tego samego produktu, jednak przemyślałam sprawę i postawiłam tym razem na  paletkę 5 eyelinerów.


Eyelinery w kamieniu firmy Make Up Atelier Paris można stosować na sucho i na mokro
Na mokro stosujemy w celu wykonania mocniejszą kreskę na górnej powiece. W tym celu używam albo cel sealera albo po prostu wody.
Na sucho stosujemy jako cień o bardzo mocnej pigmentacji.
Ta paletka to idealne zestawienie kolorystyczne do korygowania kształtu brwi dla każdego typu urody, od jaśniutkiej blondynki, poprzez rudzielca aż po kruczo czarną brunetkę. 
Dotąd bardzo często brakowało mi odpowiednich kolorów do wykonania makijażu brwi i musiałam kombinować, a teraz wiem, że bez tej paletki nie będę wyobrażała sobie pracy.




Na tym zdjęciu można bliżej przyjrzeć się odcieniom z jakimi przyjdzie nam pracować i zaprzyjaźniać się.


Naprawdę polecam z całego serca!!!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.