piątek, 21 lutego 2014

Trwałe Pomadki Make Up Atelier Paris - NOWOŚCI - recenzje


Witajcie Kochani!

Tym razem postanowiłam w moich recenzjach skupić się na ustach.
Niedawno w świecie kosmetyków Make up Atelier Paris, które można zakupić w Salonie Firmowym Folaroni w Poznaniu lub poprzez sklep internetowy www.folaroni.com, pojawiły się trwałe pomadki.


Zapraszam do lektury...


pojemność 4,5g










Opis producenta:

Ultra nawilżająca pomadka do ust o miękko błyszczących kolorach. Wzmocniona trwałość. Formuła wzbogacona, olejem jojoba, masłem Shea i witaminami A i E.

 Moje wrażenia:

Pomadka zamknięta w klasycznym dla pomadek czarnym opakowaniu.
Posiadam kolor B16 - piękna GARDENIA. Kolor uwielbiany przez moje odważne Klientki.
Jest to naprawdę bardzo fajna pomadka. Z wszystkich używanych dotychczas, dla mnie najlepsza!
Łatwa w aplikacji, dająca piękny satynowy kolor a ślad po starciu (widoczny na ostatnim zdjęciu) miałam jeszcze do następnego dnia. Jest bardzo mocno napigmentowana.
Zawiera w sobie właściwości nawilżające, dzięki czemu nie podkreśla tak mocno spierzchniętych ust. Wręcz przeciwnie... pielęgnuje je.
Nie znika z ust zaraz po pierwszym  posiłku, a jej ubytek jest równomierny.



Korzystając z okazji mówienia o pomadkach,
 chciałam także zrecenzować inną nowość w makijażu ust
mianowicie...

Długotrwałą pomadkę, którą otrzymałam ze sklepu MEKAM, w którym można także zakupić kosmetyki Make Up Atelier Paris i jest to świetna informacja dla tych, którzy są ze śląska i lubią widzieć co kupują.
Serdecznie zachęcam do odwiedzenia sklepu.

www.mekam.pl

www.mekam.pl

 Posiadam kolor RW08 - MANDARINE.

Opis producenta:

Nawilżająca formuła z zawartością witamin A i E.
Stworzona z olejków eterycznych i żywic silikonowych,szybko schnie tworząc elastyczny i wygodny  film na ustach.
Nałóż za pomocą aplikatora i pozostaw do wyschnięcia.
Dla efektu matowego przypudruj. Dla efektu błyszczącego nałóż transparentny
błyszczyk.
Nie stosować oleistych nawilżaczy do ust przed zastosowaniem długotrwałej pomadki.
Pomadka daje trwały efekt wybarwienia ust na kilkanaście godzin.

Moje wrażenia:

Pomadka faktycznie mega trwała, potrafi wytrwać na ustach niemalże cały dzień i znieść niejedno picie oraz jedzenie. Daje matowe wykończenie (można zwrócić uwagę na poniższym zdjęciu). Jednak jeśli chcemy uzyskać efekt błyszczący, można zastosować błyszczyk.
Aby tego typu pomadka dobrze wyglądała na ustach, warto zatroszczyć się o właściwą pielęgnację ust. Muszą być dobrze nawilżone.
Przed zastosowaniem tej pomadki nie należy stosować żadnych baz nawilżających usta np. carmex.


A oto prezentacja kolorystyczna obu pomadek.
Którą chcecie mieć na swoich ustach???


Zapraszam do śledzenia mojego, gdyż niebawem znów nowości!!!

 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.