środa, 11 września 2013

Nina - sesja u Piotra


Czekając na cieplutkie nowości z wczorajszego dnia od Piotra
i wykorzystując czas drzemki Magdusi
robię porządki w kompie
tak sobie przegrzebuję stosy folderów ze zdjęciami

i znalazłam kolejną zaległość...

mianowicie plenerową sesję z piękną Niną



Postanowiłam tym razem podkreślić piękne usta modelki
aplikując krwiście czerwoną pomadkę




Druga stylizacja i makijaż były już delikatniejsze




 

A oto backstage

 to zdjęcie przypomniało mi że wtedy kręciłam filmik makijażowy... muszę go odszukać na dysku i zmontować...








Na dniach będą znów nowości zdjęciowe...

i recenzje...

Warto czasami do mnie zajrzeć!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.